Rumored Buzz on دستگاه تصفیه آب

Wiki Article

راهنمای جامع خرید سرویس پخت‌وپز؛ از انواع و نکات مهم تا پرفروش‌ترین برندها

همه‌ی مدل‌های این دستگاه قابلیت حذف سرب و جیوه ندارند.

به همین علت است که توجه به تصفیه مجدد آب حتی در شهرهای کوچک و بزرگی که به نظر می رسد مشکل آب ندارند نیز حیاتی و مهم است.

آب الوده ممکن است دارای طعم و بوی نامناسب و یا حتی ذرات معلق قابل مشاهده باشد. اما بسیاری از آلاینده های خطرناک موجود در آب ممکن است به سادگی و با حواس پنجگانه قابل درک و شاسایی نباشند.

بسته به نوع فیلتر، این دستگاه‌ها می‌توانند انواع رسوبات، طعم و بوی کلر، سرب و باکتری‌ها را کاهش دهد.

همچنین وجود کلر در آب آشامیدنی میتواند باعث ریزش مو و چروک شدن پوست و کدر شدن پوست صورت شود. با نوشیدن آب آشامیدنی تصفیه شده میتوان از این موارد نیز جلوگیری به عمل آورد و شست و شوی صورت با آب تصفیه شده نیز برای پوست بدن انسان به خصوص بانوان مفید است.

اشتراک در واتس اپاشتراک در تلگراماشتراک در لینکدیناشتراک در فیسبوکاشتراک در توئیتر

بله دستگاه های عرضه شده توسط این شرکت دارای خدمات پس از فروش ارزنده ای میباشند، این خدمات عبارت اند از گارانتی بدون قید و شرط دوازده ماهه تمام قطعات و همچنین زمان سرویس دوره ای دستگاه ها به شما اطلاع رسانی میگردد

این مرحله در واقع مکمل مرحله دوم میباشد. به طور کلی هر سه فیلتر پایینی پک پیش read more تصفیه محسوب میشوند و در پک کامل فیلتر تصفیه آب سه مرحله اول هستند.

همچنین مجهز به شیر مجزا و مخزن ذخیره‌ی مجزای (آنتی باکتریال) است. درباره‌ی اندازه دستگاه هم باید اذعان داشت که طول، عرض و ارتفاعِ دستگاه تصفیه‌کننده‌ی آب آکوآ کلیر در حدود ۴۲، ۳۶ و ۵۰ سانتی‌متر است و وزنی ۱۸ کیلوگرمی دارد.

بسیاری گمان میکنند که وجود پمپ در سیستم های اسمز معکوس برای افزایش فشار آب خروجی است اما این باور کاملا غلط است.

برای تهیه دستگاه تصفیه آب با کیفیت و قیمت مناسب از کجا باید تهیه کنیم؟

امکان نشتی آب در اتصالات مهره‌ای نسبت به نوع دیگر کمتر است.

این نوع از دستگاه تصفیه آب خانگی فضای مشخصی را اشغال می‌کند. البته از نظر قیمت بسته به نوع طراحی بدنه و کیفیت متغیر است.

Report this wiki page